ÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA
I. Szervezeti, személyzeti adatok
Adat |
||
1. |
A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve |
Magyar Orvosi Kamara |
székhelye |
Budapest |
|
nyilvántartási száma |
01-03-0000019 |
|
adószáma |
19008501-2-42 |
|
postai címe, |
1068 Budapest, Szondi u. 100. |
|
telefon- és telefaxszáma |
Tel.: +36 (1) 269-4391; Fax: +36 (1) 269-4392 |
|
elektronikus levélcíme |
||
honlapja |
||
ügyfélszolgálatának elérhetőségei |
Tel.: +36 (1) 269-4391; Fax: +36 (1) 269-4392 Email: |
|
2. |
A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése |
|
szervezeti egységek megjelölése |
Országos Elnökség ; Etikai Kollégium ; Országos Etikai Bizottság ; Országos Felügyelőbizottság ; MOK Területi Szervezetek Tanácsa ; Országos Hivatal |
|
az egyes szervezeti egységek feladatai |
szakmai, etikai ügyek, állásfoglalások, felügyelet |
|
Országos elnökség ügyrendje | Letöltés | |
3. |
A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek neve |
Dr. Kincses Gyula |
beosztása |
elnök |
|
elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcím) |
Tel.:+36 (1) 302-0065; Fax: +36 (1) 269-4392; Email: |
|
Az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve |
Dr. Hegedűs Zsolt (EK); Dr. Böszörményi-Nagy Géza (OEB); Dr. Balatincz Péter (OFB) |
|
beosztása |
elnök |
|
elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcím) |
Tel.:+36 (1) 302-0065; Fax: +36 (1) 269-4392; Email: ; |
|
4. |
A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve |
Mátyás Krisztina |
elérhetősége (telefon, fax, e-mail cím) |
Tel.:+36 (1) 302-4140; Fax: +36 (1) 269-4392; Email: |
|
az ügyfélfogadási rend |
telefonos egyeztetés alapján |
|
5. |
Testületi szerv esetén a testület létszáma |
|
összetétele |
megyénként |
|
országos küldöttek 406 fő |
||
beosztása |
küldött |
|
elérhetősége |
|
|
6. |
A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése |
nincs |
székhelye |
- |
|
postai címe, |
- |
|
telefon- és telefaxszáma |
- |
|
elektronikus levélcíme |
- |
|
honlapja |
- |
|
ügyfélszolgálatának elérhetőségei |
- |
|
7/A. |
A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve |
Szondi 100 Ingatlanfejlesztési Korlátolt Felelősségű Társaság |
székhelye |
Budapest |
|
elérhetősége (postai címe, telefon, fax, e-mail cím) |
1068 Budapest, Szondi utca 100. Tel.: +36-1/269-4391; Fax: +36-1/269-4392; E-mail: |
|
tevékenységi köre |
Saját tulajdonú, bérelt ingatlan bérbeadása, üzemeltetése |
|
képviselőjének neve |
dr. Csaba János |
|
a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke |
100% |
|
7/B. |
A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve |
MOK Lapkiadó Korlátolt Felelősségű Társaság |
székhelye |
Budapest |
|
elérhetősége (postai címe, telefon, fax, e-mail cím) |
1068 Budapest, Szondi utca 100. Tel.: +36-1/302-0065; E-mail: |
|
tevékenységi köre |
Folyóirat, időszaki kiadvány kiadása |
|
képviselőjének neve |
dr. Farkas Gergely |
|
a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke |
100% |
|
9. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve |
nincs |
székhelye |
- |
|
a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése |
- |
|
illetve az azt alapító határozat |
- |
|
a költségvetési szerv alapító okirata |
- |
|
vezetője |
- |
|
honlapjának elérhetősége |
- |
|
működési engedélye |
- |
|
10. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, |
|
a szerkesztőség neve |
Orvosok Lapja |
|
a szerkesztőség címe |
1068 Budapest, Szondi u. 100. |
|
a kiadó neve |
Magyar Orvosi Kamara |
|
a kiadó címe |
1068 Budapest, Szondi u. 100. |
|
a főszerkesztő neve |
Dr. Máté-Horváth Nóra |
|
11. |
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv neve |
Emberi Erőforrások Minisztériuma Egészségügyért Felelős Államtitkárság |
székhelye |
Budapest |
|
postai címe |
1051 Budapest, Arany János utca 6-8. |
|
telefon- és telefaxszáma |
Tel.: +36-1-795-1100; Fax: +36 -1-795-0012 | |
elektronikus levélcíme |
|
|
honlapja |
||
ügyfélszolgálatának elérhetőségei |
+36-1-795-1297 |
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
Adat |
||
1 |
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, |
2006. évi XCVII. törvény az egészségügyben működő szakmai kamarákról |
közjogi szervezetszabályozó eszközök |
- |
|
adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege |
||
a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend hatályos és teljes szövege |
||
2. |
Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató |
|
magyar nyelven |
||
angol nyelven |
||
3. |
A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai |
- |
4. |
Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése |
|
hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése |
- |
|
illetékességi területe |
- |
|
az ügyintézéshez szükséges dokumentumok |
||
okmányok |
||
eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása |
3000 Ft |
|
alapvető eljárási szabályok, |
||
az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje) |
||
ügyfélfogadás ideje |
Előzetes egyeztetés alapján |
|
ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő) |
||
az ügyek intézését segítő útmutatók |
||
az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás |
A nyomtatvány kitöltése, nyomtatása, postázása |
|
az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok |
||
az igénybe vehető elektronikus programok elérése |
pdf; word |
|
időpontfoglalás |
nincs |
|
az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke |
||
tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségről |
A nyomtatvány kitöltése, nyomtatása, postázása |
|
5. |
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése |
|
tartalma |
Etikai eljárás |
|
a közszolgáltatások igénybevételének rendje |
||
a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke |
- |
|
az abból adott kedvezmények |
- |
|
6. |
A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai |
|
név |
Tagnyilvántartás |
|
formátum |
elektronikus adatbázis |
|
az adatkezelés célja |
tagság nyilvántartása |
|
az adatkezelés jogalapja |
||
az adatkezelés időtartama |
a cél megvalósulásáig |
|
az érintettek köre |
tagság |
|
az adatok forrása |
az érintettektől közvetlenül |
|
az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai |
NAIH-74141/2014; NAIH-81699/2014 |
|
a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái |
Ekt. 19/A § |
|
a hozzáférés módja |
- |
|
a másolatkészítés költségei |
- |
|
7. |
A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe |
Orvosok Lapja; elektronikus MOK hírlevél |
témája |
szakmai, kamaraéleti kiadvány |
|
a hozzáférés módja |
postai úton, emailben |
|
a kiadvány ingyenessége |
ingyenes |
|
illetve a költségtérítés mértéke |
nincs |
|
8. |
A testületi szerv döntései előkészítésének rendje |
|
az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja |
||
eljárási szabályai |
||
a testületi szerv üléseinek helye |
változó |
|
ideje |
évente minimum egyszer |
|
továbbá nyilvánossága |
tagok számára nyilvános |
|
döntései |
||
ülésének jegyzőkönyvei |
||
illetve összefoglalói |
- |
|
a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza |
||
9. |
A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek |
nincs |
és kapcsolódó dokumentumok; |
- |
|
a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától |
- |
|
10. |
A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények |
nincs |
11. |
A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása |
nincs |
azok eredményei |
- |
|
és indoklásuk |
- |
|
12. |
A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgáltok, ellenőrzések nyilvános megállapításai |
|
13. |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje |
|
az illetékes szervezeti egység neve |
MOK Országos Hivatal |
|
elérhetősége |
1068 Budapest, Szondi utca 100., 1390 Budapest 62. Pf. 175. Tel: +36 1 302 4140 Fax: +36 1 269 4392; E-mail: |
|
ahol kijelölésre kerül az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve |
dr. Farkas Gergely |
|
14. |
A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, |
nincs |
időbeli változásuk |
- |
|
15. |
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai |
nincs |
16. |
Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél |
nincs |
17. |
A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek |
nincs |
18. |
A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös közzétételi lista |
nincs |
egyedi közzétételi lista |
nincs |
|
19. |
A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető közadatok listája, valamint azok rendelkezésre álló formátuma |
nincs |
20. |
A 19. sor szerinti közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változata |
nincs |
21. |
A 19. sor szerinti közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke |
nincs |
22. |
A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás |
nincs |
23. |
A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelölése |
nincs |
III. Gazdálkodási adatok
Adat |
||
1. |
A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése,; |
|
számviteli törvény szerinti beszámolója, vagy éves költségvetési beszámolója |
Összkamarai mérlegbeszámoló 2015. Könyvvizsgálói jelentés |
|
2. |
A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és |
|
személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok |
Magyar Orvosi Kamara Választott tisztségviselők díjazása 2017 Magyar Orvosi Kamara Választott tisztségviselők díjazása 2018 Magyar Orvosi Kamara Választott tisztségviselők díjazása 2019 Magyar Orvosi Kamara Választott tisztségviselők díjazása 2020. |
|
összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye |
||
3. |
A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek neve, |
nincs |
a támogatás célja |
- |
|
a támogatás összege |
- |
|
a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok (kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják, vagy arról a kedvezményezett lemond) |
- |
|
4. |
Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa) |
nincs |
a szerződés tárgya |
- |
|
a szerződést kötő felek neve |
- |
|
a szerződés értéke (A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött – általános forgalmi adó nélkül számított – ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni. Az időszakonként visszatérő – egy évnél hosszabb időtartamra kötött – szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani.) |
- |
|
határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama |
- |
|
valamint az említett adatok változásai |
- |
|
a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai (minősített adatok kivételével) |
- |
|
5. |
A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok |
nincs |
pályázati kiírások |
- |
|
pályázók adatai |
- |
|
az elbírálásról készített emlékeztetők |
- |
|
pályázat eredménye |
- |
|
6. |
A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására így különösen egyesület támogatására fordított ötmillió forintot meghaladó kifizetések |
|
foglalkoztatottai szakmai érdek-képviseleti szervei számára fordított ötmillió forintot meghaladó kifizetések |
- |
|
foglalkoztatottai munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára fordított ötmillió forintot meghaladó kifizetések |
||
foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására fordított ötmillió forintot meghaladó kifizetések |
- |
|
alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések |
||
7. |
Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések |
nincs |
8. |
Közbeszerzési információk |
nincs |
éves terv |
- |
|
összegzés az ajánlatok elbírálásáról |
- |
|
összegzés a megkötött szerződésekről |
- |
Csongrád Megyei TESZ elnöki beszámoló
Csongrád Megyei TESZ 2016 éves beszámoló, főkönyvi kivonat, 2017 műk. költs. terv
Csonngrád Megyei TESZ 2017 évi Éves Beszámoló
Csonngrád Megyei TESZ 2018 évi működési költségének tervezete
Csonngrád Megyei TESZ Fökönyvi kivonat
Csonngrád Megyei TESZ Tájékoztató levél 2019 VÁLASZTÁS
2023- évi küldöttgyűlési határozatok
2023- évi Egyszerűsített éves beszámoló
2024- évi küldöttgyűlési határozatok
MOK ZM TESZ 2017. évi beszámoló 2018. évi költségv. tervezet
MOK ZM TESZ 2018. évi beszámoló 2019. évi költségvetési tervezet
2019. évi egyszerűsített éves beszámoló + 2020. évi költségvetési tervezet
2020. évi küldöttgyűlési határozatok
2020. évi egyszerűsített éves beszámoló + 2021. évi költségvetési tervezet
2015 küldöttgyűlési határozatok-2
2018- küldöttgyűlési határozatok
2019- küldöttgyűlési határozatok
2021- évi küldöttgyűlési határozat
2021- évi éves beszámoló+2022- évi költségvetési tervezet
2022- évi küldöttgyűlési határozatok
2022- évi éves beszánoló
Közzétételi lista 2023-
Küldöttgyűlési határozatok2016-2017
Veszprém Megyei Területi Szervezet közérdekű adatai 2015
Veszprém Megyei Területi Szervezet közérdekű adatai 2018
Veszprém Megyei Területi Szervezet közérdekű adatai 2019
2018. évi beszámoló, 2019. évi költsegvetési tervezet
2019. évi beszámoló, 2020. évi költsegvetési tervezet
2_2020 XI 18 Elnöki veszélyhelyzeti szabályzat online ülés és írásbeli döntéshozatal
2020 évi pénzügyi beszámoló és összevont mérleg
Összkamarai_beszámoló_2020
2019 évi pénzügyi beszámoló és összevont mérleg
Összkamaria_beszámoló_2019
MOK válaszok írásbeli egyeztetésre
Könyvvizsgálói javaslat 2020 - összesített pénzügyi kimutatás
Kivonat 1 2021
Kivonat 2 2021
2021 09 09 beszámolók EMMI elfogadása IV_6562_2_2021_EIHEF 0909
Szabályzat státusz jegyzékbe vételéhez végleges 2021 10 06
ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT
Tájékoztató rendezvények_szervezésével és lebonyolításával összefüggő adatkezeléshez
Térfigyelő kamerarendszer szabályzat
MOK Információátadási szabályzata
7 / 2 0 2 0 . ( 1 2 . 0 7 . ) s z . ü g y v i t e l i u t a s í t á s